9/11 –­> 11/11 –­> 13/11

Smetnjakovo predavanje o 9/11, ki se je zgodilo 11/11/2015, torej dva dni pred pokolom v Parizu, je izpadlo aktualnejše, kot bi si želeli.
»Zarotniki bodo apropriejtali glasbeno delo, kakor tudi njega izvedbo, inštitucijo koncerta, ter ravno v ta tresk, to obliko-zvočnost školjke položili umor. Metodično bodo študirali partituro kantate in našli mesto, ton v njej, ki bo dovolj glasen in dolg, da bo zakamufliral, pridušil strel.«
Pariškim napadalcem ne bi moglo biti bolj vseeno.

Keywords: Immanuel Kant, Guy Debord, konec umetnosti, con artist, appropriation art, Jean Baudrillard, Zarota umetnosti, Karlheinz Stockhausen, Hamburg, The Beatles, Cornelius Cardew, Urantia, Imperij, Damien Hirst, Mohamed Ata, Osama bin Laden, Paolo Virno, virtuoznost, Don DeLillo, Mao II, improvizirana eksplozivna naprava, François Truffaut, Alfred Hitchcock, The One-Note Man, Thomas De Quincey, Umor kot ena izmed lepih umetnosti, Michel Foucault, prestopništvo, épater le bourgeois, pokliči H za humor, kolateror, Umri pokončno, Klub golih pesti, Larry Silverstein, špekulacija, Jacques Camatte, počlovečeni kapital, serializem, Sirij, Kurt Vonnegut, Klavnica pet, 2001: Vesoljska odiseja, György Ligeti, Boris Groys, Art at War, bojevniki vs. umetniki, ikonoklazem, ikonofilija, Bruno Latour, iconoclash, Finbarr Barry Flood, Mohamed Omar, logistika, Edmund Burke, sublimno, kataklizma, Maia Norman, Tim Spicer, Mark Lombardi, three degrees of separation, Seid Kutb, Adam Curtis, Moč nočnih mor, Travis Bickle, Taksist, Late For the Sky


Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.