SMETNJAKOVIH 12: Marko Bauer

Kaj povedati o človeku, ki pozna vse vice? Zdi se, da je težko napisati karkoli, brez da bi bil osladen. Zdi se, da bi bilo kakršnokoli leporečenje bržkone brezpredmetno. Rad bi ga citiral in napisal, da težko sodiš veličino, če je nisi deležen, a bi s tem padel v zgoraj izkopano luknjo. In-closet Late Of The Pier fen in od nedavnega prebivalec mesta medvedov, je človek, ki je neizpodbitno dokazal, da je izgubljanje pičev v Sloveniji dobra stvar. Edinec, čigar trma daje potuho trmi edinemu sinu moje matere in čigar človekoljubna neizprosnost ne prizanaša narcisoidnosti taistega sina, je »striček«, s katerim sem si zadnjega pol leta delil štiri ure vsakega dneva v tednu. In pisal zapiske. Demokracija kot trdovratna in sterilna mula, Mario kot Calvero, delo kot izgovor za odsotnost razmišljanja, slaba vest kot peto kolo, aporizmi v rokavu, pod pazduho in v Sobotni prilogi. Without further ado: Marko Bauer.

1. Kdo si, kaj počneš in kje to počneš?
Vprašanje predpostavlja nečimrnost, torej je bo iz vljudnosti deležno.
Kdo: Božji otrok, brez Božjega načrta.
Kaj: Pisanje aporizmov. Izgubljanje pičev. Publicizem kot nujno prehodna faza.
Kje: Kjerkoli, še posebej ne tukaj.

2. Povzemi svoj stil v 12 besedah.
Ne stil – slog s težnjo preseči okus. Mimo analitičnega mimo deskriptivnega. Deskriptično.

3. Kdo je najbolj vplival nanj?
Objavljanje seznamov, če že nisi Georges Perec, zna biti duhamorno. Vplivajo mnogi – na način enega; vsi so isti avtor, duh, knjiga, film …

4. Modra ali rdeča tableta?
Ali tableta.

5. Katere so tvoje super moči?
Ljubezen. Moč razmerja, ne razmerje moči.

6. Kateri komad bi moral biti posnet na vsakem CDju, posnetem za ljubljeno entiteto?
Ravelova Pavana za umrlo infantinjo. In letela bova na papirnatih avionih.

7. Kdo je DJ Umek?
Kdove.

8. Zakaj je okrogla pica vedno v kvadratni škatli?
Če se gibljemo v kvadratu, krožimo. Zakaj bi prazen prostor cenili le na sliki, v filmu ali svojem stanovanju?

9. Kaj počneš, ko ne pišeš, hujskaš ali zbujaš slabe vesti?
Sprehajanje s sosprehajalko.

10. Kdo je tvoj najljubši Game Over član?
Nobene troedinosti ne gre kaziti s popularity contesti, tudi te ne.

11. Trenutni naj 4 za na plesišče in naj 3 za v avto?
Čemu ločevati med plesiščem in avtom? Oba terjata zvok, ki je v neskončnost bolj ali manj enake jakosti, zaradi česar gre le za fenomen in le za družabno, kjer je sluh zreduciran na čut-kuliso. Tak zvok nima opravka ne z muzikologijo ne z noumenalnim. Avtomobili in svet okoli njih bi morali postati manj glasni, plesišča pa ugotoviti, da je mogoče plesati tudi na folk v neremiksani verziji. Trenutne naj, če predpostavimo, da trenutki obstajajo, bi bilo mogoče navesti le v ustmenem pogovoru, a tale to ni.

12. Zadnji biseri modrosti?
Adorno k portretu Thomasa Manna:
“Kliše dekadenta je komplementaren s klišejem meščana, enako kot je – kot je znano – boema obstajala le tako dolgo kot solidno meščanstvo. Z jugendstilom je imel tako malo skupnega kot s častitljivostjo starosti.”

Maurice Ravel – Pavane pour une infante défunte



Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.